Rezerwacje sal
Prowadzimy ewidencję rezerwacji sal. Rezerwacji podlegają wszystkie sale dydaktyczne Wydziału Fizyki. Sale dydaktyczne w budynku Wydziału Fizyki, przy ul. Pasteura 5, oraz ul. Pasteura 7 mogą rezerwować pracownicy i doktoranci Wydziału Fizyki UW z przeznaczeniem na przeprowadzenie dodatkowych zajęć, konsultacji, kolokwiów czy egzaminów.
Inne rezerwacje, jak również rezerwacje czynione przez osoby z zewnątrz, na wydarzenia takie jak sympozja, zjazdy czy spotkania, wykłady jednorazowe wymagają ustaleń z Władzami Wydziału i uzyskania ich zgody.
Zgłoszenie rezerwacji przyjmowane jest drogą e-mailową na adres rezerwacje@fuw.edu.pl i powinno zawierać następujące informacje:
1. Cel rezerwacji.
2. Nazwisko osoby, która dokonuje rezerwacji.
3. Nazwę sali.
4. Termin rezerwacji: data oraz przedział godzinowy.
UWAGA ! Przed dokonaniem wyboru konkretnej sali oraz terminu rezerwacji prosimy o zapoznanie się z aktualnym stanem rezerwacji jednorazowych oraz rezerwacji stałych, ujętych w planie zajęć.
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń dotyczących wyłącznie sal wolnych. Nie będziemy dokonywać rejestracji rezerwacji w terminach już zajętych. Potwierdzeniem rezerwacji jest pojawienie się jej na stronie rezerwacji jednorazowych ze statusem „potwierdzona”.
UWAGA ! Rezerwacje na kolokwia i egzaminy otrzymują status „niepotwierdzona”. Zmiana statusu na „potwierdzona” leży w gestii Opiekuna Roku.