using System; class OSOBA { public string nazwisko; public int wiek; public OSOBA(string n, int w) { nazwisko = n; wiek = w; } } struct Osoba { public string nazwisko; public int wiek; public Osoba(string n, int w) { nazwisko = n; wiek = w; } } class StruClass { public static void Main() { OSOBA kJanek = new OSOBA("Janek",18); OSOBA kPiotr = new OSOBA("Piotr",19); Console.WriteLine("Po utworzeniu obiektow " + "klasy:\n" + "Janek: " + kJanek.nazwisko + " " + kJanek.wiek + " : " + "Piotr: " + kPiotr.nazwisko + " " + kPiotr.wiek); kJanek = kPiotr; kPiotr.wiek = 29; Console.WriteLine("Po przypisaniu i zmianie " + "wieku Piotra:\n" + "Janek: " + kJanek.nazwisko + " " + kJanek.wiek + " : " + "Piotr: " + kPiotr.nazwisko + " " + kPiotr.wiek + "\n"); Osoba sJanek = new Osoba("Janek",18); Osoba sPiotr = new Osoba("Piotr",19); Console.WriteLine("Po utworzeniu obiektow " + "struktury:\n" + "Janek: " + sJanek.nazwisko + " " + sJanek.wiek + " : " + "Piotr: " + sPiotr.nazwisko + " " + sPiotr.wiek); sJanek = sPiotr; sPiotr.wiek = 29; Console.WriteLine("Po przypisaniu i zmianie " + "wieku Piotra:\n" + "Janek: " + sJanek.nazwisko + " " + sJanek.wiek + " : " + "Piotr: " + sPiotr.nazwisko + " " + sPiotr.wiek + "\n"); } }