silnik
|
V90 500 cm3
moc 45 KM
(zapewne trochę więcej
dzięki krótkim wydechom), stan b. dobry, pracuje
równo na
luzie nawet zimny, bez większych ingerencji poza wymianą wszystkich
uszczelniaczy (nie cieknie, lekko się poci), sprężanie w obu cylindrach
prawidłowe i jednakowe
|
wydechy
|
krótkie
sportowe, dudnią
przepięknie (czasami włączają się alarmy w samochodach :-) ale przegląd
przechodzą bez kłopotu.
|
hamulce
|
nowe przewody w
oplocie stalowym, nowy tłok i zaciski w jednej z pomp, nowa jedna z
przednich
tarcz
|
ładowanie
|
nowe generator z
uzwojeniem, regulator napięcia i akumulator, przerobiony prostownik
(oryginalny
Bosch już nie produkowany)
|
zapłon
|
elektroniczny - dwa
aparaty
Bosch plus jeden w
zapasie
|
inst. elektryczna
(przewody i
złącza)
|
zbudowana
całkowicie od podstaw
w warsztacie, bez wykorzystywania dwudziestoparoletnich
przewodów i łączek. Dzięki temu lampa świeci na biało a nie
na
żółto :-). Rękojmia warsztatu na wykonanie.
|
rama
|
idealnie prosta
(można puścić
kierownicę przy dużej prędkości, brak napięć przy skręcaniu ramy),
odmalowana
proszkowo, nowa tabliczka znamionowa. Łożyska główki ramy
nowe.
|
airbox
|
usunięty -- w tym
modelu zawsze miał słabą opinię, zastąpiony przez filtry
stożkowe i układ odpowietrzania skrzyni korbowej (odma)
|
felgi
|
aluminiowe,
bezdętkowe, malowane
proszkowo, nowe łożyska kół
|
opony
|
nowe Metzeler z
nadwymiarem po
10 - oczywiście bez dętek
|
przełączniki
zespolone na
kierownicy
|
nowe uniwersalne
(nie MG)
|
wał
|
wymieniony krzyżak
i łożyska
wahacza
|
gmol
|
nowy (MG)
|
dokumentacja
|
user's manual (po
angielsku),
katalog części zamiennych -- w PDF na płycie kupionej na ebay, oraz elegancki wydruk.
|
przebieg
|
nie udokumentowany.
Stan silnika
w momencie kupna wskazuje na raczej niewielki przebieg. Po odbudowie
1500 km.
|
alarm
|
nowy MET, 2 piloty,
immobiliser+przechył
|