Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel./fax (0 22) 55 32 213
ogłasza przetarg ograniczony na:
przekształcenie
pomieszczeń mieszkalnych i biurowych na stołówkę dla studentów i
pracowników Wydziału Fizyki UW w budynku przy ul. Pasteura 7 – I
etap – wykonanie podstawowych prac budowlanych oraz podstawowych prac
instalacyjnych i elektrycznych wod-kan. (bez „białego montażu”)
Nr postępowania: WF-37-16/07
Zamawiający
nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
Wspólny Słownik zamówień (CPV) |
Główny
przedmiot |
45.00.00.00-7 |
Dodatkowe
przedmioty |
45.26.25.00-6 45.30.00.00-0 45.33.30-00-0 |
Informacja
o oświdaczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane
dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie Przedmiaru robót i Szczegółowej
Specyfikacji technicznej
Główne miejsce robót budowlanych: Wydział Fizyki UW ul. Pasteura 7, Warszawa
wadium: wadium
nie jest wymagane
Pożądany termin
realizacji zamówienia: w ciągu 3 miesięcy
od dnia podpisania umowy
Wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 436,
Termin składania Wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa
dnia 12.04.2007 do godziny 11.00
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać
Oferty i Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
Opis
warunków udziału w postępowaniu:
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy;
2) spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy;
3) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;
4) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia sanitarne dozorowe odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;
5) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia elektryczne dozorowe odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;
6) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą pracowników, którzy posiadają uprawnienie sanitarne eksploatacyjne odpowiednie do przedmiotu zamówienia (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót sanitarnych);
7) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą pracowników, którzy posiadają uprawnienie elektryczne eksploatacyjne odpowiednie do przedmiotu zamówienia (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem robót elektrycznych);
8) wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (tj. kompleksowe roboty budowlane obejmujące trzy branże (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna)) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje).
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
2. Sposób oceny warunku udziału w postępowaniu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” będzie wyliczone wg następującego wzoru:
W1 = 100 * Dof/Dmax
gdzie: Dof – ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia) przedstawionych przez Wykonawcę badanego Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Dmax – ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia) przedstawionych przez Wykonawcę spośród badanych Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3. Jeśli Wykonawca przedstawi mniej niż 3 zamówienia zostanie
wykluczony z postępowania.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy;
UWAGA
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne;
3)
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
4)
aktualne zaświadczenie z
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu);
5) uprawnienia budowlane kierownika budowy odpowiednie do przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
6) uprawnienia sanitarne dozorowe kierownika robót sanitarnych i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
7) uprawnienia elektryczne dozorowe kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
8) uprawnienia sanitarne eksploatacyjne (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót sanitarnych);
9) uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (co najmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót elektrycznych);
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (kompleksowe roboty budowlane obejmujące trzy branże (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna)) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje).
Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie
mniejszej niż 100 000 PLN brutto.
Osobami
upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) inż. Mieczysław Zaniewski – tel. (0 22) 55 32 296, e-mail: Mieczylaw.Zaniewski@fuw.edu.pl - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia;
2) Justyna Strzemieczna – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl - w sprawach merytorycznych;
3)
Magdalena Bławdziewicz – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail:
blaw@fuw.edu.pl. - w sprawach
merytorycznych.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1.
Cena 100%
Przewidywana liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu: 5
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 16/03/2007
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski
............................................................................
Zamawiający