Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel./fax (0 22) 55 32 213
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę
sprzętu komputerowego
Nr
postępowania WF-37-9/07
Zamawiający
nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można
odebrać:
osobiście w
siedzibie Zamawiającego, lok.: 436,
lub listownie na adres
Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, pok. 436)
lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl lub faksem nr (0 22)
55 32 213
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
oraz www.uw.edu.pl
|
Wspólny Słownik zamówień (CPV) |
Główny
przedmiot |
30.21.40.00-2 |
Dodatkowe
przedmioty |
30.23.12.50-4 30.26.00.00-9 33.41.10.00-4 33.45.21.00-4 |
Określenie
przedmiotu zamówienia:
dostawa sprzętu
komputerowego do systemu wirtualnej rzeczywistości (szesnastu serwerów i stacji
roboczej), rzutników i ekranu, monitorów, okularów do wizualizacji 3D. Montaż
rzutników i ekranu
Informacja
o oświaDczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane
dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. załączony do oferty zaparafowany
przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ,
zawierający wymagania dotyczące konfiguracji sprzętu. Parafowane muszą być
wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że
Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej
oferty z wymienionymi w nich wymaganiami,
2.
Załączony
zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 6
do SIWZ, zawierający wymagania dotyczące warunków gwarancji. Parafowane
muszą być wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza,
że Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej
oferty z wymienionymi w nich wymaganiami,
3.
opis
konfiguracji oferowanego sprzętu umożliwiającą weryfikację wymagań określonych
w Załączniku nr 5 do SIWZ (w tym również podanie dokładnego typu, nazwy,
symbolu).
4.
opis
szczegółowy warunki gwarancji na oferowany sprzęt umożliwiający weryfikację
wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ; gwarancja musi obejmować
całość oferowanego sprzętu i być jednakowa na wszystkie komponenty;
warunki te zostaną włączone do umowy.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Biofizyki UW,
ul. Żwirki i Wigury 93, 02‑089 Warszawa.
Wymagane wadium: 6
300 PLN
Wymagany termin realizacji
zamówienia Zamawiający określa: do 35 dni od daty podpisania umowy.
Oferty należy składać w siedzibie
Zamawiającego, pok. 436,
Termin składania ofert upływa dnia 09.03.2007 do godziny 11.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2007 o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. 436
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać
oferty: Polski
Opis
warunków udziału w postępowaniu
O
zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy;
2.
Spełniają
wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy,
3.
Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i
wysokości określonej niniejszą SIWZ (w ofercie musi być dowód wniesienia
wadium);
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu:
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.
Dowód
wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej
oraz gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany
przez Kwestora UW wzór wraz z oryginałem dokumentu)
2.
Oświadczenie
Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz art. 24 ust 1 Ustawy stanowiące
załącznik nr 2 do SIWZ.
3.
aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA:
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione
w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania
w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i
podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze
lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty
w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie
kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane
za ważne.
4. Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.
Aktualne
zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
6.
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7.
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8.
Wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenie zawodowe /firmy/”
stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączonymi
dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. W
wykazie muszą się znaleźć:
a) trzy dostawy odpowiadające rodzajem i
wartością przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawy serwerów
obliczeniowych. Przez odpowiadające wartością zamawiający rozumie dostawy,
których wartość brutto jest nie
mniejsza od wartości składanej oferty,
b)
dostawa
co najmniej szesnastu serwerów obliczeniowych pracujących w klastrze
obliczeniowym,
c)
dostawa
roboczej stacji graficznej posiadającej
możliwość obsługi min. 4 wyświetlaczy graficznych.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza sytuację, w
której dostawy dokumentujące pkty b-c będą również wykorzystane do udokumentowania
pktu a.
9.
zaparafowany
przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający wymagania
dotyczące konfiguracji sprzętu. Parafowane muszą być wszystkie strony
Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego
treść i potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich
wymaganiami,
10.
zaparafowany
przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ, zawierający wymagania
dotyczące warunków gwarancji. Parafowane muszą być wszystkie strony Załącznika.
Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego treść i
potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich wymaganiami,
11.
opis
konfiguracji oferowanego sprzętu umożliwiający weryfikację wymagań określonych
w Załączniku nr 5 do SIWZ (w tym również podanie dokładnego typu, nazwy,
symbolu).
12.
opis
szczegółowych warunków gwarancji na oferowany sprzęt umożliwiający weryfikację
wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ; gwarancja musi obejmować
całość oferowanego sprzętu i być jednakowa na wszystkie komponenty;
warunki te zostaną włączone do umowy,
13. w przypadku, gdy gwarancji udziela bezpośrednio
Wykonawca zaświadczenie producenta sprzętu będącego przedmiotem dostawy
potwierdzające, że Wykonawca umowy posiada formalną autoryzację
do świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych na oferowane urządzenia.
Osobami upoważnionymi przez
Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1.
Prof.
Jan Antosiewicz - tel. (0 22) 55 40 786, e-mail: jantosi@biogeo.uw.edu.pl
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia.
2.
Justyna
Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl - w sprawach związanych z SIWZ.
3.
Magdalena
Bławdziewicz - tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl - w sprawach związanych z SIWZ.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
i ich wagami:
1.
Cena 100%
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 19/02/2007
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski