Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel. (0 prefix
22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę
sprzętu komputerowego
Nr
postępowania WF-37-70/06
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia można odebrać:
osobiście w siedzibie
Zamawiającego, lok.: 436,
lub listownie na adres
Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69,
00-681 Warszawa, pok. 436)
lub poprzez
pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl
lub faksem nr
(0 22) 55 32 213
Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
|
Wspólny Słownik zamówień (CPV) |
Główny
przedmiot |
30.20.00.00-1 |
Dodatkowe
przedmioty |
30.21.11.00-8 30.21.31.00-6 30.23.12.50-4 30.23.32.31-9 |
Informacja o
oświdaczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane
dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. oświadczenia
o zobowiązaniach związanych z serwisem gwarancyjnym (na druku formularza
OFERTA)
2.
opis
oferowanego sprzętu komputerowego (np. na druku OFERTA) lub załączyć
specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego wraz z podanymi
symbolami, typem urządzenia oraz nazwę producenta.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki
UW, ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, ul. Żwirki i Wigury 93, Al. Ujazdowskie
4, ul. Smyczkowa 5/7, Warszawa (w zależności od części zamówienia)
Wymagane wadium: 2
446 PLN – za całość (od 6 PLN do 400 PLN w zależności od części
zamówienia)
Wymagany termin realizacji zamówienia:
w ciągu 14 dni od dnia podpisania
umowy – w przypadku dostawy sprzętu komputerowego, którego dostawa nie jest
opodatkowana stawką 0% (dotyczy m. in. dostawy komputerów przenośnych
(notebooków));
w terminie 7 dni od dnia, w którym
Wykonawca otrzyma informacje, że zostało wydane zaświadczenia potwierdzającego,
że wymieniony w zamówieniu Uniwersytetu Warszawskiego skierowanym
do Wykonawcy/Dostawcy sprzęt komputerowy przez przeznaczony dla placówki
oświatowej - w przypadku dostawy sprzętu komputerowego, którego dostawa jest
opodatkowana stawką 0% (dotyczy dostawy jednostek centralnych
komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek,
urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratorów i
switchy sieciowych)).
Oferty należy składać w siedzibie
Zamawiającego, pok. 436,
Termin składania ofert upływa dnia 08.12.2006
do godziny 11.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.12.2006
o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. 436
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać oferty: Polski
Opis
warunków udziału w postępowaniu:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2
Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.
2)
Spełniają wymagania art. 22
ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
3)
Wniosą wymagane wadium w
terminie, formie i wysokości określonej w SIWZ (w ofercie musi być dowód
wniesienia wadium).
4)
Wykażą się doświadczeniem w
realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały
wykonane należycie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu:
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)
Dowód wniesienia wadium (w
przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji
ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora UW wzór
z oryginałem dokumentu)
2)
Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3
do SIWZ.
UWAGA:
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby
wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania
w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane
zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu.
Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego
wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją
podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.
4)
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
5)
Aktualne zaświadczenie z
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
6)
Wykaz wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom
(nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku
„Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami
potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Każda
z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto
składanej oferty.
Osobą
upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Justyna Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami i ich wagami
dotyczy wszystkich części, z wyjątkiem 21.
1. Cena 95%
2. Okres gwarancji 5%
dotyczy części 21
1.
Cena 85
%
2.
Okres gwarancji 10%
3. Dostarczenie do
testów 5%
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
OGŁOSZENIE
ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 22/11/2006
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski
ZAŁĄCZNIK DO
OGŁOSZENIA
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
część 1: dostawa jednego UPSa (kod CPV: 30.20.00.00-1)
cześć 3: dostawa switcha (kod CPV: 30.20.00.00-1)
część 4: dostawa dwóch komputerów stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 5: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
B.
dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV:
30.21.31.00-6)
część 6: dostawa komputera przenośnego (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 7: dostawa sprzętu komputerowego (kod
CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
B dostawa drukarki kolorowej
atramentowej (kod CPV: 30.23.32.34-0)
część 8: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 9: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 11: dostawa czterech mediakonwerterów (kod CPV: 30.20.00.00-1)
_______________________________________________________________________________________
część 12: dostawa monitora LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
_______________________________________________________________________________________
część 13: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 14: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8))
część 15: dostawa kolorowej drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)
część 16: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 17: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa trzech monitorów LCD 19” (kod CPV:
30.23.12.50-4)
B. dostawa nagrywarki zewnętrznej (kod CPV:
30.23.31.50-7)
C. dostawa dysku twardego (kod CPV: 30.23.31.71-0)
część 19:
dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 20: dostawa komputera stacjonarnego (kod
CPV: 30.23.11.00-8)
część 21: dostawa wieloprocesorowy 64-bitowy serwer, (kod CPV: 30.26.20.00-3)
część 22: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
B. dostawa dwóch monitorów LCD (kod CPV: 30.23.12.50-4)
cześć 23: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod
CPV: 30.21.31.00-6)
B. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
C. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 24: dostawa sprzętu komputerowego (kod
CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa dwóch komputerów stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8)
B. dostawa monitora do prac graficznych 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
część 25: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 26: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)