Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel. (0 prefix
22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę
sprzętu komputerowego
Nr
postępowania WF-37-55/06
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:
osobiście w siedzibie
Zamawiającego, lok.: 436,
lub listownie na adres
Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69,
00-681 Warszawa, pok. 436)
lub poprzez
pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl
lub blaw@fuw.edu.pl
lub faksem nr
(0 22) 55 32 213
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
oraz www.uw.edu.pl
|
Wspólny Słownik zamówień (CPV) |
Główny
przedmiot |
30.20.00.00-1 |
Dodatkowe
przedmioty |
30.21.31.00-6 30.23.11.00-8 30.23.12.50-4 30.23.31.71-0 |
Informacja
o oświdaczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane
dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. oświadczenia o zobowiązaniach
związanych z serwisem gwarancyjnym (na druku formularza OFERTA)
2. opis oferowanego sprzętu
komputerowego (np. na druku OFERTA) lub załączyć specyfikację techniczną
oferowanego sprzętu komputerowego wraz z podanymi symbolami, typem urządzenia
oraz nazwę producenta.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki UW,
ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, Kolegium MISMaP, ul. Żwirki i Wigury 93, Centrum
Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum”, ul.
Krakowskie Przedmieście 32, Warszawa (w zależności od części zamówienia)
Wymagane wadium: 1
390 PLN – za całość (od 15 PLN do 160 PLN w zależności od części zamówienia)
Pożądany termin realizacji
zamówienia:
w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy (dotyczy
wszystkich części)
Oferty należy składać w siedzibie
Zamawiającego, pok. 436,
Termin składania ofert upływa dnia 20.10.2006
do godziny 11.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.10.2006
o godzinie 12.00
w siedzibie
Zamawiającego, pok. 436
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać oferty: Polski
Opis
warunków udziału w postępowaniu:
1)
Nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik Nr 3 do SIWZ.
2)
Spełniają wymagania art. 22
ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
3)
Wniosą wymagane wadium w
terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ (w ofercie musi być
dowód wniesienia wadium).
4)
Wykażą się doświadczeniem w
realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały
wykonane należycie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)
Dowód wniesienia wadium (w
przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji
ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora UW wzór
wraz z oryginałem dokumentu)
2)
Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3
SIWZ.
UWAGA:
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.
4)
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
5)
Aktualne zaświadczenie z
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
6)
Wykaz wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3)
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące
załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami
potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej
niż wartość brutto składanej oferty.
Osobą upoważnioną przez
Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
i ich wagami:
1.
Cena 95%
2.
Okres gwarancji 5%
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
INFORMACJE
DODATKOWE:
Wymagany
termin realizacji zamówienia Zamawiający określa:
Dotyczy wszystkich części
w
ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy – w przypadku dostawy sprzętu
komputerowego, którego dostawa nie jest opodatkowana stawką 0% (dotyczy m. in.
dostawy komputerów przenośnych (notebooków));
z
tymże w przypadku części 6: do 24 listopada 2006 roku
w
terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca poweźmie lub będzie mógł powziąć
wiadomość o wydaniu zaświadczenia potwierdzającego, że wymieniony w
zamówieniu Uniwersytetu Warszawskiego skierowanym do Wykonawcy/Dostawcy
sprzęt komputerowy przez przeznaczony dla placówki oświatowej - w przypadku
dostawy sprzętu komputerowego, którego dostawa jest opodatkowana stawką 0% (dotyczy
dostawy jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów
komputerów stacjonarnych, drukarek, urządzeń do transmisji danych
cyfrowych (w tym koncentratorów i switchy sieciowych)).
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 03/10/2006
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski
ZAŁĄCZNIK DO
OGŁOSZENIA
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
część 1: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
A) dostawa komputera stacjonarnego (bez monitora) (kod CPV: 30.23.11.00-8)
B) dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
C) dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
cześć 3: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 4: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 5: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 6: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 7: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 8: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A) dostawa drukarki laserowej sieciowej (kod CPV: 30.23.32.31.-9)
B) dostawa monitora LCD 20” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
C) dostawa skanera (kod CPV:30.21.61.10-0)
D) dostawa drukarki kolorowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)
część 9: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
Zewnętrzny dysk twardy (kod CPV: 30.23.31.71-0)
część 10: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 11: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
B. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV:
30.23.11.00-8)
_______________________________________________________________________________________
część 12: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
_______________________________________________________________________________________
część 13: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
B. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 14: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
C. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
D. dostawa
komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
Część 15: dostawa monitorów LCD (kod CPV: 30.23.12.50-4)
część 16: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.21.31.00-6)
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)