Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel. (0 prefix
22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213
ogłasza negocjacje z ogłoszeniem na:
modernizację
i rozbudowę przestrzeni laboratoryjnej i związanego z tym zaplecza technicznego
Pracowni Detektorów w budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 7
Nr postępowania WF-37-52/06
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych.
Określenie
przedmiotu zamówienia:
·
Wykonanie modernizacji, rozbudowy,
remontu, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonawstwo w zakresie prac
budowlanych
Zainteresowani mogą zapoznać
się z dokumentacją techniczną (przedmiar robót, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót wykończeniowych, projekty techniczne)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można
odebrać:
Osobiście
w siedzibie Zamawiającego, pok. 436,
lub
listownie na adres Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, pok.
436)
lub
poprzez pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl
lub blaw@fuw.edu.pl lub faxem nr (0 22) 55
32 213
Wspólny Słownik zamówień (CPV) |
45.31.00.00-3 45.31.11.00-1 45.31.12.00-2 45.31.57.00-5 45.43.10.00-7 45.44.21.00-8 |
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki
UW, ul. Pasteura 7, Warszawa
Pożądany termin realizacji zamówienia: w ciągu 12 tygodni od dnia podpisania umowy
WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU
W POSTEPOWANIU należy składać w siedzibie
Zamawiającego, pok. 436,
Termin składania WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU upływa dnia 16.10.2006
do godziny 11.00
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać oferty: Polski
Wadium
nie jest wymagane
O
ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy;
2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy;
3) Do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót który posiada uprawnienia, elektryczne dozorowe odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania na część A;
4) Do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót który posiada uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty na część B;
5) Do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą pracowników, którzy posiadają uprawnienie elektryczne eksploatacyjne odpowiednie do przedmiotu zamówienia (przynajmniej 3 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót elektrycznych) – w przypadku składania oferty na część A;
6) wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia części zamówienia (tj. modernizacja, rozbudowa, remont i wykonanie instalacji elektrycznej), na którą Wykonawca składa ofertę (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie – w przypadku składnia oferty na część A;
Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty.
7) wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia części zamówienia (tj. modernizacja, rozbudowa, remont i wykonawstwo w zakresie prac budowlanych), na którą Wykonawca składa ofertę (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie – w przypadku składnia oferty na część B;
Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty.
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
3 zamówienia zbliżone co do rodzaju (tj. modernizacja, rozbudowa,
remont i wykonanie instalacji elektrycznej) i wartości (roboty o wartości
brutto nie mniejszej niż 40 000 tys. PLN) do przedmiotu zamówienia – w
przypadku składania oferty na część A.
3 zamówienia zbliżone co do rodzaju (tj. modernizacja, rozbudowa,
remont i wykonawstwo w zakresie prac budowlanych) i wartości (roboty o wartości
brutto nie mniejszej niż 52 000 tys. PLN) do przedmiotu zamówienia – w
przypadku składania oferty na część B.
Dotyczy wszystkich części:
W1=100*Dof /Dmax
gdzie: Dof – ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i
zakresu do przedmiotu zamówienia) przedstawionych przez Wykonawcę badanego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Dmax –
ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia)
przedstawionych przez Wykonawcę spośród badanych wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu).
Jeśli wykonawca przedstawił mniej niż 3 zamówienia zostanie
wykluczony z postępowania.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy
UWAGA
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne;
3)
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
5) uprawnienia elektryczne dozorowe kierownika robót oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania na część A;
6) uprawnienia budowlane kierownika robót oraz zaświadczenie o przynależność o Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty na część B;
7) uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (co najmniej 3 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót elektrycznych) – w przypadku składnia oferty na część A;
8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia części zamówienia (tj. modernizacja, rozbudowa, remont i wykonanie instalacji elektrycznej), na którą Wykonawca składa ofertę (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - – w przypadku składnia oferty na część A;
9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia części zamówienia (tj. modernizacja, rozbudowa, remont i wykonanie w zakresie prac budowlanych), na którą Wykonawca składa ofertę (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - – w przypadku składnia oferty na część B;
10)
jeśli Wykonawca zamierza skorzystać z wymienionych z
nazwy podwykonawców dla ważniejszych części robót, to należy dostarczyć
informacje dla zamawiającego podając nazwę i ich adresy na załączniku Nr 5
niniejszej SIWZ.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
i ich wagami:
1.
Cena 100%
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski