Ogłoszenie dotyczące zamówienia
publicznego
OGŁOSZENIE
WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,
ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,
tel. (0 prefix
22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę
sprzętu komputerowego
Nr
postępowania WF-37-35/06
Zamawiający
dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:
osobiście w
siedzibie Zamawiającego, lok.: 436,
lub listownie na adres
Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, pok. 436)
lub poprzez
pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl
lub faksem nr (0 22) 55 32 213
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
oraz www.uw.edu.pl
|
Słownik główny |
Główny
przedmiot |
30.20.00.00-1 |
Dodatkowe
przedmioty |
30.21.31.00-6 30.23.11.00-8 30.23.32.31-9 30.23.12.50-4 30.21.61.10-0 |
Miejsce
realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki UW ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, Al. Ujazdowskie
4, Warszawa (w zależności od części zamówienia)
Wymagane wadium: 1908
PLN – za całość (od 10 PLN do 295 PLN w
zależności od części zamówienia)
Pożądany termin wykonania: w ciągu 14 dni od dnia
podpisania umowy (dotyczy wszystkich części)
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 436.
Termin składania ofert upływa dnia 17.07.2006 do godziny 12.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.07.2006 do godziny 14.00
w siedzibie zamawiającego, lok. 436
Termin związania ofertą: 30 dni
Języki, w których można sporządzać oferty: Polski
Opis warunków udziału w
postępowaniu:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.
24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do
SIWZ
2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i
złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
3) Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i
wysokości określonej niniejszą SIWZ (w ofercie musi być dowód wniesienia wadium).
4) Przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych przez
Zamawiającego warunków wymienionych w SIWZ.
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.
Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1)
Dowód wniesienia wadium
(w przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej
oraz gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora
UW wzór wraz z oryginałem dokumentu)
2)
Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik
Nr 3 SIWZ.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
UWAGA:
Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione
w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione
do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone
na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione
w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony
do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie
pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego
umocowanego nie zostanie uznane za ważne.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) Wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku
„Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy
zostały wykonane należycie.
Osobami
upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
2.
Justyna Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl
Ocena oferty
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium cena
oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. Cena 95
%
2. Okres gwarancji 5%
Nie będzie
wykorzystana aukcja elektroniczna.
OGŁOSZENIE
ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 27/06/2006
Dziekan Wydziału Fizyki UW
prof. dr hab. Jan Bartelski
Załącznik
Do Ogłoszenia
A.
dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
C.) dostawa skanera (kod CPV: 30.21.61.10-0)
Część
2: dostawa monitora LCD 17” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
Część
3: dostawa dwóch skanerów (kod CPV: 30.21.61.10-0)
Część
4: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 5: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 7: dostawa sprzętu
komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A) dostawa dwóch komputerów
stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8):
B) system operacyjny SUSE Linux 10.1 (jako oddzielna pozycja) (kod CPV: 30.24.00.00-3)
część 8: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 9: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A.) dostawa trzech zestawów
komputerowych (kod CPV: 30.23.11.00-8)
B.) dostawa
trzech monitorów LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
część 10: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 11: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 12: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 13: dostawa monitora LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
część 14: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
8 identycznych komputerów (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część 15: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)
A.) dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
C.) dostawa dwóch monitorów LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
D.) dostawa dysku w zewnętrznej obudowie przenośny USB (kod CPV: 30.23.31.71-0)
E.) dostawa zasilacza awaryjnego do komputera (UPS) (kod CPV: 30.23.20.00-4)
część 16: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)
część 17: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)
część
18: dostawa monitora LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)
część
19: dostawa drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)
część
20: dostawa drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)